İzleyiciler

18 Mayıs 2011

nereden başlasam ki?

   Eveeeeeeeeeeeeet... Dün gece kral tv müzik ödülleri vardı malumunuz. Tüm müzikseverler, müzisyenler, şarkıcılar, besteciler, sanat ve iş hayatının önde gelen isimleri de oradaydı. Ve bende oradaydım!! Allahın sevdiği kullardandım ve oraya gidebilme şansını elde ettim :)
   Şimdi sizlere müzik dünyası için önemli ödül töreninden gözüme çarpanları birer birer anlatacağım..
  



   Bilirsiniz bizim ödül törenlerinde öyle yabancı tasarımcıların kıyafetlerini tercih etmez pek kimse. Hep yerli tasarımcılar tercih edilir... Bence de doğru olanı buydu. Ece Erken yonca evcimik ve minik serçe sezen aksu gibi isimler yerli modacıları tercih etmişler hep..
   Ece Erken beymbeyaz kıyafeti ile geceyi çok ustaca sundu gözlerimle gördüm ki rahat ve samimi bir tavırla herkesten kendini ayrı bir yere koydurdu..İşte kıyafeti.
   Ziynet Sali'nin kıyafetini hiç ama hiç beyenmedim.. Yani tamam insan bir piano zımbırtısı koyarda ..O ne öyle muşambadan.Olmamış gayette.Ayrıca dudakları ile ilgili bir takıntısı tiki var sürekli büzüştürüyor felan...
   Sezen aksu!Aman Allahım! İlk gördüm yanımdaki arkadaşıma "bu o bu o!" dedim .Gerçekten artık ona o kadar çok saygı duyuyorlarki ve duyuyoruz ki. Diyecek laf yok. Çok zarif bir siyah elbise ile kendini ilk kırmızı halıda gösterdiğinde herkes ona döndü ve selam çaktı resmen. İddaalı bacak yırtmacı ile her zaman ki klasik sezen çizgisini korumuş, dantelli omuz ve dekolte ile bayaa iyi görünüyordu.
   Nez ile ilgili yorum yapmayacağım; saçları çok berbattı eğer merak ediyorsanız alın size fotosu.. nezin felaket saçı.
   Asuman Şener. kendisi dj imiş. Ece Erken'le konuşurken gördüm.Elbisesi prezervatiften yapılmış,  bence yaratıcı ama elbise birşeye benzemiyor tabii.. garip.. bakın.
   Yonca Evcimik'te orada idi. giydiği kıyafet tamamen köpeklerin bir araya getirilmiş resimlerinden oluşuyordu. İyi bir kıyafet değildi tabiki ama çok anlamlı ve mesaj veren bir kıyafet olduğundan alkışı hakettiğini düşünüyorum.
   Rafet el roman .Oda papyoncu çıktı..Röportajlarda falan kasıntı duruyordu bence.Sevmiyorum işte taraflıyım ..
   Ayşegül Aldinç sen nasıl sempatik nasıl eğlenceli bir insansın. Halıya bir çıktı kadın gülücükler şakalaşmalar. Taptım.Kıyafetinin rengi ve biçimi çok güzeldi üzerind iyi duruyordu,bir omuzları beyenemedim.Saçlar çok ilginçti bayağı bir kabarıktı önünü göremiyor sanıyordum bir ara sürekli eliyle düzeliyordu rocky horror izleyen bilir buna benziyordu..
   Meltem Cumbul her zaman sevmişimdir seni. Kremsi beyaz bir elbise giymiş oda çan etek, göğüs ve omuz kısmı böyle ilginç biçimli ve taş kaplı. Bence zarifti güzeldi.Laf edemiyorum.Ha bir ezbere kağıttan okudu içeride ödülü, yakışmadı doğaçlama daha yakışırdı..
   Sevim Emre her zamanki gibi kendi tasarımı olan birşeyler giymiş .. Eldivenlerini beyenmedim..
   Hülya avşar ise siyah tulumvari bir şey giymişti sırtında üç tane çizgi şeklinde kumaş vardı arasından yağ bağlamış sırtı görünüyordu.Ama hoş yani hala güzel kadın.Gözler masmavi falan.Saçlar birazcık özensizdi ama doğaldı.Beyendim...
   Sinan Akçıl!!! Aman Allahım! ne kazulet adam o.Boynu ile ilgili sorunu var sanırım. Bi' garip .ONA BURADAN SESLENİYORUM Kİ "SAKIN DAR PANTOLON GİYME BİR DAHAAAAAAAA" . Tayt gibisinden bir dar pantolon, üstüne bir blazer ceket oda poposu yüzünden havaya kalkmış falan.Birde diyorum ki ekstradan; gülmesin o.
   Ozan ve Kenan Doğulu yan yana oturuyordu onları içeride gördüm. Kenan'ın saçları güzeldi ama ne bileyim.. fön erkeklere yakışmıyor be.
   Sertab Erener ise bence tam bir diva idi.Saçlarına zaten bittim bu reklamlardan sonra, birde o üstündeki pullu bustiyer çok şıktı. Birtek o karnına yakın yerdeki iki üç kaç fırfırlı şey ne onu anlamadım.Çok kibar ve asil duruyordu sahnede..
   Ömür gedik!senin kıyafetleri nasıl bi yapsak ya?  o açık olan yeri böle bi bosbol pot yapmış bi' sakil durmuştu adeta..
   Müjde  Ar o sahneye çıktığı zaman anladım ki Aysel Gürel çok ama çok önemli birisi idi.Ben o kadar bilgili değilim hakkında, şarkı sözü yazarlığı tarafını biliyorum sadece ama anladım ki çok daha önemli bir sanat insanıymış.Herkes o pembe peruğu görünce eller acıyıncaya kadar deliler gibi alkışladı.Ben yerinde olsaydım annem bu kadar seviliyor diye ağlardım..
   Amaaa bir konuştuuu kiii ortalık darmadağın.. resmen "siyasetçiler siz cehennemliksiniz, bizim gibi sevişin sevin tüm güzellikler bu dünyada öbür taraf yalan" dedi..Tamer Karadağlı'ya kondurduğu dudaktan öpücükta direkt "wouhaohaoueheo " dedirtti.
   Berkay tam adam olmuş. Güzel bir takım, ata yaka gömlek siyah papyon... Bence oda alkışı hak ediyor saçlar zaten kısa, çok beyendim fiziği iyi keretanın.
   Yusuf Güney Ben o adamı pek beyenmem.saçları apaçi bence.. Beyaz gömlek siyah takım eh..
   Fettahcan da aynı şekilde giyinmişti.Onada çok yakışmış aynı şekilde.Saçlarının kesimi felan çok havalı cool olmuş oda :)
   Aşkın Nur Yengi de tamamen pullu -annem tamamen payet giymiş dimi ? dediğinde pula payet dendiğini öğrendim bu arada- bir elbise ile şık ve güzel duruyordu.O çiçekli miçekli karın bölgesi pek hoş değildi ama.Saçları çok kıvırcıktı.Sahnede oda gözümde devleşti..anlatıcam bekleyinn!
   Gripin en iyi grup ödülünü aldığında necileri olduğunu bilmediğim kırmız pantolonlu adam da bence en rahat ve en şık erkeklerdendi...
   Orhan baba her zamanki gibi salonu inletti.. Takımı çok güzeldi beyaz kravat küçük bir imza sadece.Onur ödülüde aldı baba.
   Ozan çolakoğlu da kırmızı halıda çok şıktı  beyaz gömlek..
   Sıla bence saçı başı olsun çok güzeldi.. eleştirilecek birşey yok.. oda siyah.
   Tarkaaaann! gagaya özenmiş deri ceketine iskelet gibisinden kaburga yaptırmış taşlarla. Ben bir ara onu gördüm kesinlikle eminim ama herkes "hayal görme yok ne zaman geldi ki o" dediler.. Sonra en sonda sahneye çıkınca "n'oldu ? n'oooooooooooolduu? " diye yırtındım.Çok moralim düzeldi.14 15 civarı bir ödül aldı .







    Gelelim işin eğlence kısmınaaaaaaa.Kırmızı halıya biz nerede ise ilk damladık böyle kameramanlar "bunlar kim ya? çeksek mi?" edasında bize baktılar falan hatta.Sonra bir anda bir kalabalık bir alameeeet.. ofuuuuuuu...çok az kişi kesebildik o kalabalıkta.Ama demet Akalın, Murat Boz, Murat Dalkılıç gibi isimleri göremedik hiç birisi yoktu.Onu kesin söyleyebilirim.
   Biz artık ayakta durmaktan orada dedikodunun dibine vurmuşken  dedik içeri geçelim.Dev bir kokteyl&içki bar ortada alabilene birşey içebilene helal olsun.Deli kalabalık.Neyse gittik yerimize oturduk, dokuzda başlayacak denilmişti ama 10 dakika gecikme yaşadılar falan.E oda olur yani.
   Veeeeeee salona müzik verilmeye başladı ışıklar felan kısıldı.Sonra keman sesleri.Kral tv'nin tanıtım müziğini yapan 4 kızdan oluşan  "asteria" grubu sahnede- elektronik yaylı dörtlüsü olarak tanınıyorlar-!! bir eserlerini çaldılar ve baya iyilerdi- çok sexylerdi biraz iri olsalarda- ikinci eserlerine geçtiler ve Hüsnü Şenlendirici onlara eşlik etti ahanda işte buda videosu.. sonra baya bir süre birşeyler olmadı ödüller dağıtıldı felan..
   Ve bizim beklediğimiz türden birşey oldu.Sezen Aksu sahnede şarkı söylemeye çıktı.Üzerinde kırmızı bir tül sarınıp çıkmış yeni albümünden olduğunu düşündümğüm adı"yandık desene "olan bir şarkısını söyledi.. İ-NA-NIL-MAZ GAZ bir şarkı.Eski şarkısı ise bilmediğim için kendimden utanıyorum şu an.. videosu yukarıda işte.Sahneye pembe bir gitar ile birlikte oğlu mithatcan ile çıktı en sonda patlattığı espride yarıldık resmen salon" oahoahaoahoahaohaohoahaohao" diye güldü baya bi'..Çok sempatik.sahnede zorb içinde dans eden kız pek bi' çıplaktı.Sirke döndü şarkı sırasında sahne.
   Bir sonraki şarkısında serçe gibi ötmeye başladı. Nakarat tekerlemesinde erkek sesi geldi "ne oluyor lan?" olduk.Bi baktık perde kalkıyor Levent Yüksel sahneye çıkıyor, "allah!" dedik. Ayiyayiyaaiaiayiayaiayaiya nakaratı söyledi bi baktık başka kadın sesii!!Sertab Erener de perdenin altından görünmesin mi? biri sağdan birisi soldan geldi bir güzel.Sertab şarkıya devam etti-bir iki saniye es- başka bir ses;Aşkın Nur Yengi bu sefer ortadan perde altından göründü.Sertab Erener, Aşkın Nur Yengi ve Levent Yüksel dördü sahneye çıkıp şarkı söylediler kısacası.Sezen yerinde olsam çok duygulanır sevinirdim ;zamanında vokalistliğini yapmış olan 3 önemli isim ve hepsi ayrı star , seninle şarkı söylüyor. Ah efsane idi.. Sertab gözümde devleşti, nasıl bir sestir o öyle, Aşkın-sende ne ses varmış hiç dinlememiştim. Çok güzel bir potpori -herbirinin şarkısından bir kısım söyleyip başka birininkine geçtiler- yaptılar. Işın Karaca cannes film festivalinde olmasaydı da o da çıksaydı ortalık üç kadın vokalle inlerdi- Sertab,Aşkın Işın..işte buda mükemmel quartetin videosu .
   Sonra işte Tarkan'a ödüller yağdı biz lütfedemedi  beyfendi derken , yine perde arkasından çıktı sahneye her şarkısından bir kısım söyledi.Bana dünyanın en uzun dakikaları gibi geldi açıkçası çok uzun sürdü sanki. İşte öyle oda çıktı  teşekkür konuşmaları ile bitti tören...
   Sonra çıkışta yine poz vermeceler, Şaşkın ebru polat tökezledi merdivende uçuyordu aşağı.Bir resim telaşı kalabalık falan.. Dağıldık evlere..
   Bu sene ama cidden çok abartıldı tören baya 100 kanal falan yayınlamış. bravo.. artık seneye bakalım  neler olacak..?









haydi sizde tekrarını felan izlersiniz kankalar... bye!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...