İzleyiciler

13 Eylül 2011

YİNE YENİ YENİDEN TOP-MAN!

  Efendim topman candır kandır evvela çok beyeniyoruz ya , amcamlarda gitmiş bizim için oturmuşlar çizmiş kesmiş biçmiş ve ta taaaaaaaaaaaaam.. yeni sezon gelmiş!



işte böyle hoş paltolar yapmışlar

efendime söyleyeyim böyle yaka kısmı pek alangirli -ki benim inanılmaz hoşuma gitti- bir takım..
(çok bayıldım)

işte sofitike bir şıklık bu.. paça boyu kol boyu kravat falan hepsi ten points!

bu papuçlar  ortalığı yıkar

işte buda bir başka harika


işte buda fantazi denilebilecek bir papuç


hepsi birbirinden güzel hepsi ayrı hoş..

hiç sormayacaksın sandım kal sağlıcakla... maxx!

3 yorum:

  1. Erkek moda bloguyla ilk defa karşılaşıyorum! Erkekleri de bu konuda bilinçlendirmek şart tabi. Ancak resimler biraz insanlara sıkıcı gelebilir. Kendi çekimlerinle bunu daha yaratıcı hale getirebilirsin. Bu da benden ufak bir öneri olsun ;)

    YanıtlaSil
  2. all these shoes look so stunning the colors are great

    YanıtlaSil
  3. I really like the first pai of shoes!
    Have a nice weekend!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...