İzleyiciler

30 Ocak 2012

Absolut: Vodka lütfen!

   Hey! Merhaba... Nasılsın bakalım? Umarım iyisindir, çünkü bu karlı havalarda biraz daha kötü olmak gibi bir hataya düşmemelisin. Aman haa...
   Dün akşam kar yağarken eğlenmek üzere yollara koyulmuşken, bir anda ısınmaya ihtiyaç duydum. Ama bedenen değil. İçeriden bir ısınma...=) Yeterince kalın giyinmiştim ama içim üşüyordu. Dedim ki şurada iki bardak Vodka olsaydı da içimiz ısınsaydı. Kar yağarken yapılacak en güzel fantazi bu olurdu her halde..
   O sırada vodka bulmak ve içmem imkansız olduğu için bu merak ve isteğimi sıcak evime sakladım. İyi ki de saklamışım. Akşam akşam öyle güzel şeyler gördüm ki ..... 
   Nerede mi ? Tabii ki de vodka dünyasının tartışılmaz lideri  absolut'un internet sitesinde...


   Siteyi öyle güzel yapmışlar ki.. Şu an piyasada olan çeşitlerinin hepsinin doğuşu ve tarihi, kokteyl tarifleri, bardak çeşitleri, ne nasıl yapılır, nerede nasıl neyle içilir bilgileri... Tek kelime ile adamlar siteye girdiniz mi sizi çıkartmıyor oradan.. 

    Ben tariflere göz atarken en çok içmek istediğim mixed drink ise bu oldu =) içinde tarçın olan her şey favorimdir.!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...