İzleyiciler

27 Ocak 2012

Starrings Gf Glee

   Bugün evde oturup camdan dışarıyı izlemek için çok güzel bir gün! Dışarıda gereksiz yere mutluluk sebebi olan kar yağıyor. Dışarı çıkmak ne mümkün! Yollar kapalı her yer paydos.. Zaten saat olmuş günlerden cuma... En iyisi oturup seninle bir şeyler paylaşmak.
   Malum ben dergi karıştırırken, Glee Cast ile karşılaştım ve sana Harry Slum Jr. ile ilgili bir post yolladım. İşte bunun devamı niteliğinde starring olan tüm Glee Cast' ın içinde olduğu bir şeyler yapmak istedim ve GQ yine benim kurtarıcım oldu =)  Pekte iyi oldu yahu.

   ilk sırayı Lea Michele'e veriyorum. Zira onu hiç bu kadar çıplak görmemiştim... Seksi olmak adına bin bir yüz ifadesi ile poz verdiğini biliyoruz ama ... Böylesini ben hiç görmemiştim.. buyurun görün..

  
   Ve benim aslında favori esas kızım Diana Argon.. 86 doğumlu bu güzel de oldukça seksi ve tipik bir american girl. Sarışın, Fiziği düzgün, çocukluğunda bale ve dans geçmişi var.... Olmuş. Resimleri de can yakan türden.



   Birazdan bahsedeceğim Cory Monteith ile bu kızlar fena fotolar çektirmişler. İleride şantaj unsuru olabilir belkide =)



   Sırada bizin porselen Kurt Hummel yani Chris Colfer ve ağabeyi(!) Cory Monteith....  Onlar bayanlar gibi soyunmayı tercih etmemiş vücutlarına güvenmemişler belli ki. :D



   Ve puckerman! Mark Salling Oldukça etkileyici bir genç. Vücudunu kullanmaktan çekinmeyen türden hemde.. Gitar çalan birisi. Sesi de aslında çok sıradan değil. Çatallı ve de pes bir ses olarak gerçekten oldukça kusursuz.



   Ve Glee dizisinin en kısa sürede diğer kişilerden bile daha çok şöhrete kavuşan ismi Darren Criss. GQ onunla birebir özel bir çekim gerçekleştirmiş ve yayınlamıştı ama Glee ile ilgili hazırladığı dosyada bu resimlerde olduğundan pek sorun yok =) En Güzel fotoğraflarda bence ona ait. 



   Eğer sende Glee izlemeyen ve ön yargılı olan ekipteysen.. BİR AN ÖNCE İZLEMEYE BAŞLA:: ÇOK ŞEY KAÇIRIYORSUUUUN!! 



   Kışın kayağa nerede mi giderim? Hiç sormayacaksın sandım =) Maxx. 



2 yorum:

  1. Glee yıldızlarını böyle görmek de süper oldu :)) Güzel ve neşeli bir blog! Keşfettiğime sevindim, bana da beklerim :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim . yapacağım ziyaretimi =) biraz geç gördüm =)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...