İzleyiciler

26 Ocak 2012

GQ Glee'yi seviyor!!

   Merhaba! Nasılsın Max? Sömestr dönemin nasıl geçiyor? Ben bu sömestr dönemlerini oldum olası sevmişimdir. Çünkü magazin dergilerini ve sayfalarını bol bol karıştırma imkanı buluyorum =)
   İşte bu karıştırma ve araştırma sırasında, sevdiğim dergilerden GQ'nun yine çok sevdiğim dizilerden olan Glee elemanları ile tek tek röportaj yaptığını fark ettim. Bu sefer de geçtiğimiz kasım ayında sıra Harry Shum Jr.'a gelmiş... Hemen sizlerle paylaşmak üzere fotoğrafları şopladım ve hazırladım... Röportajı da seninle Röportajı paylaşıyorum... Giydiği takımlarda allah allah yanii. çok yakışıyor Harry'mize.



   Hafta sonu ne mi yapıyorum? Hiç sormayacaksın sandım=) Maxx....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...