İzleyiciler

22 Ocak 2012

PRADA FALL/WINTER 2012 MENSWEAR SHOW

   Merhaba maxler. Nasılsın? Umarım keyifler yerindedir, çünkü ben fazlasıyla iyiyim. Bu keyifle, ben de oturup güzel bir post hazırlayayım diyerek araştırmaya başladım.

   Araştırma yaparken, bir anda geçen hafta yapılan "Milano Moda Haftası" ile ilgili videolarla karşılaştım ve dedim ki " Maxx! Buldun iştee! Otur ve yaz. Sadece yaz. Taptaze bir olay.. "
   Sonra işte Fashion Week programını araştırdım falan ve o cağnım italyan modasının cağnım italyan markalarının defile videolarını buldum..

   İlk sırayı dolabımda birkaç tane ayıla bayıla giydiğim gömleği ve ayakkabısı olan "prada" için ayırdım <3

   Prada 1913 yılında Mario Prada ve kardeşi Martino tarafından kurulmuş, şu an ise italyan modasının bir dev ismi haline gelmiş bir marka.
  
   Önceki senelerde olduğu gibi defile salonunda değişik temalar uygulamayı seven prada bu senede eper ilgi çekici bir podyum düzeni kullanmış..
   Ayrıca defilede spiderman'dan tanıyacağınız Willem Dafoe ve piyanist filminde hafızalara kazınan Adrien Brody gibi birkaç tane ünlü yüzü de görmeniz mümkün.. Bence oldukça ilgi çekici kılmışlar defileyi...

işte sizlere o show'un videosu.. ;)

    Ne doğum günüm ne zaman mı? hiç sormayacaksın sandım =) maxx.....

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...