İzleyiciler

23 Ocak 2012

Versace Men's fall/winter 2012-2013

   Versace'nin venüsünü yerim ben. Versace'nin yunan bordürüne taparım ben.. Versace'nin herşeyine biterim ben.. O kadar net!!



   1978 yılında Milano'da Gianni Versace tarafından kurulan, eli her alana uzanan -home colletion derken bayağı fayans vitray falan da tasarlanıyor, cep telefonlarına da el atmışlar- Düynaya devi bu italyan markası, bu sene de bizlere oldukça başarılı (bence!) bir show izletti..

   Gianni'nin 1997'deki öldürülmesinden sonra şirketin başına geçen ve baş tasarımcı olan Donatella Versace, o klasik Versace çizgisinden bir adım uzaklaşmadan, ama her zamankinden farklı bir konsept oluşturmayı çok iyi bir şekilde kotarmış.
   Gold Zımbalar, Helenistik bordürler, venüs başları çok güzel ve çok orantılı şekilde serpiştirilmiş koleksiyona.. Benim en çok dikkatimi çeken ve hemen almayı istediğim detay ise madalya havalarında sallanan yaka iğneleri.... Oldukça göz dolduruyor.. Kürk, deri, pembe, gold zımbalar, pullu payetli bereler, renk cümbüşü kumaşlar bolca görülülyor koleksiyonda.

E hadi ne druyoruz? İzleyelim show'u !!


   Akşamları nerede mi takılırım? hiç sormayacaksın sandım =) Maxx.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...