İzleyiciler

13 Şubat 2012

Simay bülbül : Deriyi Dokuyan Kadın.

   IFW bitti ama yankıları sürüyor. 8-11 şubat arasında tüm moda düşkünlerini, komplekslilerini, sürtüklerini, kokonalarını, leoparları, benim gibi bir büyük blogger'dan davetiye kazanmış zavallıları - Alışveriş Cini sağolsun =) - bir araya getiren yegane etkinlikti kendisi. Velhasıl, böyle modacılar açısından iyi ama organizasyon açısından sıfır bir programdı.

Dört günlük bu serüvende ben en çok Simay Bülbül tasarımlarını merak ediyordum. Çünkü geçen sene sadece bir sunum ile bizi geçiştirdi ama bu sene sunumla geçiştiremezdi. Simay Bülbül ile ilgili bilgisi olanlar bilir ki, deriyi sanki kağıtmış gibi şekillendirip, onunla ince oya işler yapmakta oldukça usta. Neredeyse her tasarımında deri mevcut. 
   (fotoğraf:in style)

Bu sene yaptığı defile itaf edildiği kişi açısından oldukça önemliydi. Simay bülbül her sene koleksiyonunda önemli bir kadını baz alarak hazırlar ve bu seneki koleksiyonu ilk Türkiye ve Dünya güzeli Keriman Halis Ece içindi.
Bu nedenle defilede saç, makyaj gibi detayların hepsi Ece'nin dönemini yansıtacak şekilde hazırlanmıştı.








 Simay olağanüstü derecede usta bir işçilik ile soldaki pek nadide eseri yaratmış. defile öncesi ilk twitter'a sızan elbise de oydu ayrıca.







Bu sene simay temelde üç renk üzerinde durmuş. Bordo,füme ve beyaz. Defilenin geçişleri uygun olsun diye ara tonlar da kullanılmış tabii ki =)













 Koleksiyonda kürk, hırka, tül, jakarlı kumaşlar, payet, şifon, drape, degaje, v yaka, derin göğüs ve sırt dekolteleri mevcut.














Koleksiyonun tamamı aslında 50 parçadan oluşuyor. Didem Soydan defilenin baş mankeni iken, defilenin ana sponsoru trendyol idi.







   Gülümsememi neye mi borçluyum? Hiç sormayacaksın sandım.. Maxx.





2 yorum:

  1. Aslında keşke bu sefer de sunum olsaydı bazı kıyafetleri yakından incelemek istedim, özellikle o çiçekler işlenmiş olanalrı ama podyuma fırlayıp mankenin peşinden koşturmam mümkün değildi uzaktan bakmakla yetindik:)

    YanıtlaSil
  2. ben o çiçek işli olanı biri twitter da paylaştığında detaylı olarak ayrıntıların görebilmiştim. çok muazzam bir işçilik. hiç kolay değil ki 3 ayda ortaya çıkmış tüm defile. hiç kolay olmamıştır. taktire değer. ama elbiselerin showroom da sergileneceğini duymuştum. belki bir yardımı dokunur sana=)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...