İzleyiciler

29 Şubat 2012

Tek Albümlük Ünlüler...

   Selam canım. Nasılsın? Bende iyiyim evvela. Kar gitmeyecek diyorlar.. Ona göre sıkı giyin evlat. 

   İki haftadır bir şey yazmıyordum ve artık sıkıldım, Oscar yazayım dedim ben yazana kadar iki milyar kişi yazdı zaten. Büyük blogger'lar! hepsi pek bir orjinal efenime söyleyeyim..
   Biz burada değişik bir şey yazacağız diye bir yerimizi yırtıyoruz ama... 

   Neyse. Oturdum düşündüm.. AMA İMKANSIZ! Aklıma orjinal bir şeyler gelmedi. Sonra bundan yaklaşık tam bir saat önce bir arkadaşımla facebook statüsleri üzerinden sohbet ederken bir kıvılcım oluştu.. 

   Tek bir albüm çıkartıp, ses getiren ama sonra ortadan yok olan ünlüler!!

   Kendimi tebrikledim bu fikir karşısında    >.<   Bunu gelenekselleştirip her çarşamba günleri fix olarak yapmaya karar verdim ayrıca. Takip edin o nedenle ısrarla.


   Bugün için 90'lardan; yani benim çocukluğumdan iki isim buldum. Benim için önemli, bende iz bırakan, hiç unutmadığım iki isim. Birisi Fatih Erdemci diğeri ise Ayşe- yeşil saçları ile çok olay olmuştu-.













   Evet hatırlamayan? İkisi de şarkıları ile döneme damgasını vurup sırra kadem bastı. Onları hatırlamak isteyenler için de birer parçaları aşağıda ^.^

Fatih  Erdemci

Ayşe


   Daha sık görmek istediğini duyar gibiyim. Evet elimden geldiğince seninle birlikte olmaya çalışacağım.

   Teenager iken ne mi dinlerdim? Bu soruyu sormamalıydın =) Maxx.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...