İzleyiciler

7 Şubat 2012

Victoria'a Secret's Devils !!! Mesela olsa...!!

    Bazen düşünürken çok manyak, uçuk kaçık, bana göre mükemmel olan fikirler buluyorum. Bugün de onlardan birisi geldi mesela....
    Tüm Dünya'da kadınlar arasında artık fenomen olmuş marka. Her yılbaşı  gecesi de erkekler için kaçırılmayacak bir show. Evet. Neden bahsettiğimi sanırım anladın. Victoria's Secret ve Victoria's Secret Fashion Show tabii ki.

    Victoria's Secret Fashion Show'un asıl izlenme nedeni, neredeyse herkes için aynıdır. Podyumda yürüyen eşsiz güzelliğe ve fiziğe sahip dünyaca ünlü top modelleri izlemek =) Adriana Lima, Candice Swanepoel, Allessandra Ambrosso, Anne Vyalitsyna, Karolina Kurkova........ ve daha nice top model. Hepsi güzel, hepsi çekici, kışkırtıcı ve de afrodizyak.


   Hepsinin kanatları var ve defilelerin vazgeçilmez unsuru tabii ki bu kanatlar. Bu kanatlar yüzünden de modellere Victoria's Secret's Angels deniliyor. Onların hepsi bir melek. Bunu inkar etmeye sakın kalkışma =)

   Ama ben, bence çok mantıklı olan bir şey düşündüm. Victoria's Secret's Devils !! Anlayacağın üzere bu şeytanlar meleklerin tam aksi erkeklerden oluşacak!! Hem bayanlar, hem de erkekler için izlemeye doyulamayacak bir show olurdu. Kıskandırıcı da olacak erkekler için >.<

   Ben biraz daha kafa yordum ve bu show da podyumda olması gereken 20 erkek top model'i buldum.. Aslında ararken "yeter ya, bunlar ne, insan değiller. böyle kas mı yapılır :@ " triplerine girdim.

   İlk sırada benim Baş iblis yapabileceğim bir isim var.. Adam Senn. 1984 doğumlu bu Paris doğumlu bu çocuk genç yaşına rağmen dolce&gabbana gibi büyük markaların defilelerinde boy gösterdi. 


   2. sırada bir usta var. Noah Mills. 1983 Kanada doğumlu artık olgun sayılabilecek bu adam da Dolce&Gabbana'nın en popüler yüzlerinden birisi. 2003'te modelliğe başlayan Noah'ın en asi ve de maço hareketi ise Kazandıkları basketbol maçından sonra forma numarası olan 07'yi koluna maket bıçağı ile kazıması... hala kolunda Görmek mümkün =) O kesin baş iblis..


   1989 Amerika doğumlu Sean O'Pry son derece umut vaat eden ve giderek popüler olan bir model...Hatta en iyi top modeller listesinde bu sene birinci sırada... DKNY, Fendi, Zara, Lacoste,.... armaniler, golce gabbanalar, ferreler.... Hepsi için çalışmış genç bir isim o.. 


   Arthur Kulkov'suz bir defile sanırım imkansız olur. Abartıdan uzak bir fiziğe sahip bu adam aslında sessiz sedasız ortalığın tozunu dumana katanlardan..


   Bir diğer isim ise İtalyan -Amerikan melezi 1986 lı Clint Mauro var.. Kendisi armani'nin falan yüzlerindendir ayrıca.. Fiziği kesinlikle kusursuz bir bey.. hı hı.. İnanmıyorsan buyur bak.. 


   Sırada erkekliğini(!) saklamaktan çekinmeyen bir isim var. kim mi? Tabii ki Tomas Skoloudik. Çek asıllı ve 1985 doğumlu olan bu genç 185 boyunda. son derece sakin bir fiziği var.. Onu bizler Gucci ve DKNY ile biliyoruz..


   Şimdi ise sırada aslında geçen sene çok fazla gördüğünüz ama tanımıyor olma olasılığınızın yüksek olduğu birisi var.. Kim mi? Versace for HM nin pembe takımlı çocuğu River Viiperi.. İbiza da doğmuş velet. Ve inanmayacaksınız belki ama daha 20 yaşında. Benimle yaşıt. Yas tutuyorum kendim için... Gerçi benden 5 yaş küçük duruyor ama =)


   Nasıl unutuyordum yaa.. DAVID GANDY UNUTULUR MU? Asla.. Sanırım dünya üzerindeki tüm markalara modellik yapmış bir isim o.. Onunla ilgili makale yazabilirim sanırım ama bence onu siz araştırın =) nelerle karşılaşacağınızı bilemezsiniz. Hazırlıklı olun =) O da bir iblis...!


   Dünyanın en iyi 50 mankeni sıralamasında 4. olarak gösterilen bir ismi Ben Hill'i bu listeye koymasaydım olmazdı.. Kendisi bir bana poz vermedi. geri kalan herkes ile çalışmışlığı var =) 1980 doğumlu bu amca ise bence 50 li yaşlara kadar gideri olacak gibi görünenlerden =)


   Siyahi bir model koymasaydım olmazdı. En azından bir tane olmasını istedim. Ve oda siyahilerin en başarılı olanlarından. David Agbodji... Danimarka asıllı olan bu model D&G gibi markaların favorilerinden.


   Onun hakkındaki yorumları okuduğumda çoğu kişi " insan buysa biz neyiz " ifadesini görüyorum... Jon Kortajarena gerçekten tüm reklam ve markaların kullandığı bir manken.. Sıra dışı ve inanılmaz yakışıklı amcam.. En açık resmini koymazsam olmazdı.. Yaşasın nüdizm. İblis sayısını iyice artırdım =D


   Bir siyahi daha... Yüz hatları sert ve de kontrlü olan bu siyahiler bayağı yakışıklı oluyor. Zayıf bir fiziği olan bu adam çok popüler. Benetton, D&G falan hepsi ile çalışmış yine =)


   Diego miguel. O da en iyilerden birisi. Fiziği kusursuz. abartısı yok. Ama hayran bıraktırıyor. Onu Allesandra'nın erkek versiyonu olarak düşündüm =)


   Kim Dall Armi.. onun o kalın kaşlarının tarifi yok. Son derece özgün hatlara sahip. Prada'nın da en favorilerinden. Ayrıca sarışınların en hası..Slim fit bir vücuda sahip. Candice'in erkek versiyonu=)


   Rosie'ye erkek alternatif olarak ta sebastian sauvé'yi öneriyorum =) Dudaklar şişik. Olur yaniii


   Sırada ise bir beyaz var. hemde bembeyaz. Tam anlamıyla İngiliz yani..Jamie Wise. 21 yaşında beş ayrı ülkede farklı ajanslar ile çalışıyor kereta. DKNY, zara falan peşinde hep.. 


   Amerikalı Tommy Dunn. Var mı sorusu olan? Gap ile tanıyoruz ve görüyoruz onu aslında Türkiye'de. Hiçte unutulacak bir şey değil.


      Ruslardan da biraz işe dahil etmeliyim.. Dimitry Tanner giriyor devreye o zaman. Rusya doğumlu kendileri. Oldukça kaslı bir hunk fiziğine sahip bence.


   Sona biraz artık yaşı geçmişleri sakladım=) 1976 kanada doğumlu Gabriel Aubry artık klasik bir isim olmuş. Mesleğinin son bir kaç senesi Devil olmasına izin verilmeli bence =)


   Ve geldik tatlı sona.. O kadar anlattım anlattım ama. Sonuncusu oldukça yakışıklı.. Yüzü gerçekten çok muntazam. Hani boş zamanda üretilmiş olan insanlardan.  Tyson Ballou.. 76 Amerika doğumlu.. Ve en çok kazananlar listesinde.. wowowowow.



   Yapılsaydı bu adamcağızların hepsini çıkartır gövde gösterisi yaptırırdım VS için. Hepsinin birer kuyruğu ve gotik kanatları olması da güzel olur. Ya da Hellboy vari boynuzlar.. taş eller.. Son derece güzel ve maskülen bir show. ama Angels gibi sempatik davranışlar. sağlam konsept olurdu.. 




   Ne akşam akşam ne mi yapıyorum? Hiç sormayacaksın sandım.. Maxx....

1 yorum:

  1. ben baş iblisi alıp çooook uzaklara kaçazaaam

    http://kilimcininkorkizi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...