İzleyiciler

10 Mart 2012

MArni At H&M... Ben çok eğlendim abii!!

   Biliyorum. Marni ile ilgili çok post yazdım. Ama malzeme fazla abi.
   Ayrı ayrı bir sürü konu çıkardım sana. Önceki iki postta gördüğün üzere parti hakkında bir fikir oluşmuştur kafanda.. Ama benimle ilgili pek bir şey göremedin!! .Ben orada arka planda makinenin başında epeyce eğlendim.
Kendi kendime eğlendim.
Kendimi eğlendirirken başkalarını da eğlendirdim.
Çok salak fotoğraflar ile kendimle dalga geçtim.

 Bu ayakkabı tam 43 numara --_--
 Berna ile de fotoğraf çekilmeyecek değildim! 
Merhaba ben sahte gülemeyen adam.. ıııııııııııııııııııııııııı

I am sexy and know it.

Şebek olmayayım bir kere...  
Bu bakışımı napacağız? 

Korkmadıım.normal halim.
Uykum geldii.... Çaktırrmaaaaaaaa..(saat10:15)
Dilara ne işin var be orda? 

Evett.eğlendim. Kendi kendimi eğlendirdim. Kendimle dalga geçtim. Çok eğlendim. Deli eğlendim. HD eğlendim

Bittii. 

Hiç bitmeyen neyim olsun mu isterdim? Hiç sormayacaksın sandım ;) Maxx.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...