İzleyiciler

9 Mart 2012

Marni at H&M... insanlar stylish! bense odun..

   Selam kankatör. Günün nasıl geçiyor? Sıkıldıysan iyi ettin de geldin. Bende sana Marni at H&M deki güzel giyinmiş insanları gösterecektim.. Ben aralarında sırıttım bayağı kot t-shirt ile.





   Poz vermeye pek bir meraklı idi kızımız. Buraya kadarkiler kışlık kürk güzellerimiz =) 


Can(ceketli) yanındaki beyin asistanı idi.. Oda HM marmara bölge sorumlusuymuş.. Hmmmmm..


   Bütün akşam o poşet omuzda gezdin be adam..

   Dilara ile hasta kaldığımız jean. 




   Ceketi ve saçları çok ilginçti sağdaki bayanın..



   E çalışanlara üstü başı güzel Marni parçaları giydirilmişti..

   Sağdakini ekmeye çalışıyordum, soldaki beni çekmek istiyorlar diye sevindi yavrucak.

   Bazen bir kot, bir kırmızı rujun yettiğinin kanıtı sağdaki kadın. Soldaki de leoparın uygunsuz kullanımına örnek.

Dilara'yı da koyacaktım tabii ki =)





   Bu sonuncularda çiçekli bahar güzellerimiz=)






   Gerçekten o kadar kalabalıkta tek tek insanları kestim, süzdüm, acımasızca eleştirdim. Aralarından layık gördüklerimi seninle paylaştım. Benden bu kadar.. 


   Resimlerini kesip biriktirdiğim biri var mı? Hiç sormayacaksın sandım;) Maxx. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...