İzleyiciler

3 Mayıs 2012

Birazcık ta kendime kıyak geçeyim....

   Efendim yeniden merhaba. Ayran içtik ayrı düştük. Kaç aydır bir iş yapmadım, dedim gece gece uykumda yok oturayım yapayım =)

   Sanırım mart ayında internette dolanırken, Selina Farooqui adında hint asıllı bir modacının W hotel'de yapılacak defilesini gördüm. Aradım katılım için adımı yazdırdım falan fişman derken o gün geldi ve ben blog kardeşim Dilara ile W'ye gittik. Bol bol defile videosu fotoğrafı çektik ama benim şu an ki megalomanlığım yüzünden >.< sadece kendi fotoğraflarımdan oluşan bir post yapmak istedim =)
Pantolon: Armani
Gömlek: T-box
Ceket: Babamın Nişanında giydiği ceket=)
Pardesü: Burberry prorsum trenchcoat
Ayakkabı: Demirel
Kemer: Timberland
Çanta: Dilara'nın =) centilmeniz oğlum taşıyoruz işte =)



 Hangi kız ?



























   Sakallarımı seviyor muyum? Oh hiç sormayacaksın sanmıştım=) Maxx.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...